Sabtu, 8 Januari 2011

3day 2nite, kini bersua kembali Satria ku..


Alhamdullilah..

6 Januari, 2011.. hari ni dah masuk 3 hari kereta ku hilang.. aku berasa bosan sungguh hari ini dgn keadaan yg kurang stabil.. Mata sayu memndang kearah tingkap.. mana la tahu tetiba ada pulak kereta ku parking disitu.. dlm hati ini terasa dekat sgt kereta ku itu.. macam nak ajak suami ke arah aptment yg nampak dr umah aku ini..

5.30 aku ajak my hubby ronda2 kota raya.. x tahu nak kemana.. my hubby start kereta dah keluar dr kawasan umah.. setiba di bukit jalil.. myhubby masuk ke aptment dkwsan itu.. (macam tahu2 je aku nak kesitu) dan aku ajak dia pusing2 disitu.. sedang mata melilau2 di anak mata ini terasa ternampak kelibat purple.. aku terus menoleh.. "abang2 macam keta kita" cepat2 mhubby membelok strering keretanyer menuju ke arah itu..

5.40 bila sampai disitu.. kami saling ketawa.. rasa puas kerana kereta sudah bersua.. dr luar nampak macam xde apa2.. apabila kami buka pintu.. aduhai.. bagaikan dirobek hati ku..hanya tuhan yg tahu..

Ya Allah.. hanya tuhan je yg tahu.. bertapa gembira x terkata.. walaupun byk kerugian, tapi aku puas..aku mendoakan pencuri itu akan mendapat balasan yg setimpal.. aku x akan maafkannye sampai bila2... aku percaya " buat baik dibalas baik buat jahat jgn sekali & akan dibalas jahat.. "


Antara koleksi2 gambar yg sempat aku snap..

  
Dr jauh sayup2 kelihatan..

Keadaan dr luar.. rasa selamat..

masih selamat...

 
bagaikan dirogol kereta ku.. aduhai.

Habis hilang segala acesories yg ada,, aduhai kesabaran sungguh


hilang speker box, detamdetum ku.. antara brg yg ada dibelakang adalah..
 pancing kesayangan suami ku..

Aku berdoa dan berharap agar perjalan hidup ku sekeluarga akan lebih baik pada tahun ini & seterusnyer.. dilindungi dr perkara2 yg tidak baik, aku rehda dgn apa yg terjadi maybe ada hikmah disebalik kejadian.. semoga aku dan keluarga tabah m'hadapinyer..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.